Ondernemers Vereniging Zevenhuizen boert goed!

Ook de agrarisch ondernemer is welkom bij de Ondernemersvereniging Zevenhuizen! Onlangs is door een statutenwijziging het lidmaatschap voor alle ondernemers mogelijk geworden. “De agrarisch ondernemer van tegenwoordig is zeker niet minder ondernemer dan de collega’s in andere branches. Bovendien vertegenwoordigt de Ondernemersvereniging Zevenhuizen (OVZ) een uitgestrekte regio die loopt van Bakkeveen tot Leek”. “De komende jaren willen we leuke en leerzame evenementen organiseren voor onze leden en als spreekbuis voor belangen van hen optreden”. “Dat lukt alleen wanneer zoveel mogelijk bedrijven meedoen” volgens voorzitter Abel Kalfsbeek, eigenaar van een bouwmaterialen handel.

De voorzitter spreekt tijdens de presentatie van het nieuwe OVZ bestuur dan ook met trots over zijn mede bestuursleden: Bij Gea Nikolaas (schildersbedrijf) is ons secretariaat in goede handen. Niels van Maaren (bouwadvies) vertegenwoordigt het bestuur als penningmeester. Henk Vos van het gelijknamig mechanisatiebedrijf en Anne Lootsma (MKB-financieringen) completeren het ondernemend bestuur.

Neem alvast een kijkje op onze nieuwe website: www.ovzevenhuizen.nl !